thanks to you.

Det finns ingenting som är så tråkigt som när jag loggar in på bloggen och ser otrevliga kommentarer. Jag förstår inte varför personer är elaka. Antagligen så känner dom väl sig så osäkra att det enda som får dem att känna sig starkare är att försöka trycka ner någon annan som faktiskt lyckats i livet. När dom misslyckas blir dom frustrerade och kan inte skilja på etik och moral. Till slut går det så långt att det slutar med att dom själva blir straffade, nämnligen genom karma mina läsare.

Jag blir bara förbannad, och jävligt missnöjd på mig själv. När man har en blogg hänger man på ett sätt ut sig. Vem som helst kan läsa om vad jag gör, hur jag mår, vad jag ätit idag eller vad jag tänker på. Det skrämmer mig lite. Anledningen till att jag skaffade mig denna bloggen var att jag skulle kunna visa er min verklighet. Jag ville uttrycka mig i ord på ett sätt där alla skulle känna sig välkomna att läsa, tycka och undra. Jag ville föra fram mina tankar främst hur det är att vara ung mamma. Hjälpa tjejer att känna sig tryggare i rollen som dom så snart ska infinna sig i. Hur man ska ge plats åt en ny liten människa i sitt liv på (enligt mig) bästa sätt.

Under de senaste veckorna har jag kännt mig otroligt pressad. Samtidigt som jag ibland velat sätta mig framför datorn och uppdatera har jag ofta haft viktigare saker att göra. Det handlar inte alltid om blöjbyten eller städning, Nej ibland måste man bara ha tid att vara. Sätta sig ner i soffan och andas. Det blir för påfrestande att dela med sig av sitt liv till hundra okända (även bekanta) läsare varje dag, och sen få skit för det. (kramar till er som puschar mig med söta kommentarer)

Jag kommer inte att lägga ner bloggen. Imellanåt dyker det säket upp ett eller annat inlägg, men jag vill bara uppmana er så jag slipper ha ångest om jag missat uppdateringen en dag eller två. Jag behöver ha tid & inspiration för att skriva, vilket jag inte har just nu. Jag har mycket att dela med mig av, men jag känner att jag inte vet om jag verkligen vill ge med mig längre. Det blir så personligt. När jag går in i mataffären vill jag inte alltid att personalen ska veta vilken middag jag åt dagen innan, det känns konstigt.


Hoppas att ni som gillar bloggen fortsätter att titta in någongång ibland! Och för er med förutfattade meningar- screw you!




♥ Judas Säger:

BÖG

2009-11-11 @ 16:39:44
♥ Anonym Säger:

Jag älskar att läsa din blogg! Den inspirerar mig. tycker du verkar som en stark människa! hoppas du fortsätter länge tilll, tycker det är jätte roligt att flja din blogg!!!! kram

2009-11-11 @ 16:47:44
♥ Anonym Säger:

Du är bäst! Och det du skrivit har fått dig att framstå som en glad tjej som lyckats, någon man ser upp till. Tråkigt att du känner som du gör pga diverse anledningar, hoppas bara inte du tar åt dig allt för mycket av elaka kommentarer. Du är bra och din blogg är bra! Kram!!

2009-11-12 @ 16:02:30
♥ linda larsson Säger:

jag tycker att din blogg är bra och det är både intressant å roligt att läsa, stå på dig frida! :) kram

2009-11-13 @ 15:33:32
♥ Nina Davidsson-Åsman Säger:

Stå på dig gumman du har en väldigt fin blogg och du skriver både roligt och intressant. Skit i dom stolpskotten som inte har något annat innehåll i sitt liv än att sitta vid datorn varje sekund för att uppdatera sitt urtrista liv. Dom suger. Vi som gillar dig vet att du har tid för en massa andra saker och att du faktiskt tänker ¨på dina nära och kära välsigt mycket. Skit i dom som tar energi från dig, man skall absolut inte ödsla tid på energitjuvar. Bry dig om dom som berommer dig och älskar dig. Jag är en av dom. Kram din mamma

2009-11-14 @ 23:31:28
URL: http://fannyface.blogg.se/
♥ Sara Säger:

Stå på dig Frida! Tycker att du skriver jättebra och du har med all säkerhet vettigare saker att dela med dig av än dom människorna som skriver skit. Det säger mer om dom än om dig, glöm inte det!

Jag ska hålla koll efter nya inlägg från dig :)

Till ngt helt annat; Lust att titta på Idol ngn fredag? Du o jag o Elin kunde jaga bort männen och ha en tjejkväll??

Kramar

2009-11-15 @ 22:53:04
♥ Nathalie Säger:

JAG vill ju läsa dina roliga, intressanta och mysiga inlägg om att vara ung mamma. Även fast jag inte är det så inspereras jag ändå av dina visa ord. Fortsätt blogga nu för tusan, jag saknar det!

2009-11-19 @ 17:15:48
URL: http://nathaliemackinovski.blogg.se/
♥ Helen :) Säger:

Skit i de där andra människorna som inte vet vad de skall göra med sin fritid att de msåte hacka på någon annan. Stå på dig och visa dem alla att du minnsann kan klara dig alldeles utmärkt! Kämpa på!!

2009-11-20 @ 15:34:49
♥ Sofie Johansson Säger:

Frida, skit i stolpskotten. Enligt mig har du alltid varit en stark människa! Och bara roligt att läsa om ditt liv,och se att du är lycklig.!:)

2009-12-02 @ 12:50:06




Kom ihåg mig?








RSS 2.0