bildmaraton

Mitt i morgonstressen beslutade jag mig för att ladda upp lite bilder från bla. helgen. Jag och Molly ska sticka iväg till mamma som är mitt uppe i flyttkaoset, och eftersom att lillan vill sova snart igen så måste jag ju liksom sätta fart så vi kommer iväg innan hon vill sova. Här får ni se dom underbart söta korten på små tjejerna i helgen, och även lite annat!


åkpåsen


Freestylekid


Chokladkid


Våra flickor


Molly






Liten halloween-kanin!


Bus eller godis?


BUS såklart!


Och stumpen såklart!


Nu får jag snabba mig. Ha en bra dag allihopa!


♥ madde Säger:

gud va söta bilder:D

2009-11-02 @ 18:46:41
♥ Linnea Säger:

Underbar åkpåse! Var har ni köpt den någonstans?

2009-11-02 @ 21:43:22
♥ Anonym Säger:

Molly ser ut som supermario på bilden när hon har ätit choklad :D

2009-11-04 @ 00:22:08




Kom ihåg mig?








RSS 2.0