farsdag

Grattis på farsdag alla fina pappaor där ute. Andras morgon började med att han fick en (förlåt älskling) spark i ryggen och sen fick han gå upp med Molly så jag fick ligga kvar och sova, på hans dag. Känner mig lite dum nu efteråt, men det var väldigt skönt just då!

Idag har jag flytt blöjbyten och städning och åkt med mamma och syster (och Dante såklart) till ikea. Det var första gången(!) som jag åkt iväg på vardagsshopping utan Molly. Det var skönt men ändå så tomt. Ibland måste man göra saker för sig själv, det är nyttigt! Något som dock inte var lika nyttigt var väl alla andra tusentals människor som skulle fäktas med oss inne på varuhuset. Men, det har varit en bra dag. Har även inhandlat Andreas farsdag pressent som jag egentligen planerat att köpa på ica efter jobbet. Det blev ett nytt vardagsrumsbord istället för gilletes nya rakhyvel. Jag sparar den idén till julafton istället, för det är ett säkert kort. Han hyvlar ju faktiskt bort sin stubb på huvudet varanandag, så en bra rakhyvel är ju ett måste!

Vardagsrumsbordet blir han nog glad över också. Ikeas modell som funnits i urminnets tider, eller ja, så länge jag kan minnas iaf. I ek, så det ser inte sådär överdrivet billigt ut. När man ska köpa pressent så ligger ju inte direkt oddsen på att man hittar något för 49 kr, men det gjorde jag och jag är så nöjd!

Efter att Andreas fått sitt paket ska vi se på femte filmen av Johan Falk! Det blir nog en mysig kväll.
Nu ska jag stänga på jobbet och ringa mina pappor och gratuelera dem. Pappa-Conny åkte till Tyskland idag så ajg vet inte om jag får tag på honom, men det hoppas jag. Pappa-Benny åkte till Spanien förra lördagen och ajg är ganska säker på att han är hemam nu.. Vi får se! Grattis alla pappor iaf, idag är er dag.

Hoppas ni haft en trevlig helg.
Kramis

♥ Sara Säger:

Jag o Jonas sprang om dig ikväll, fast som tur var så vaknade Molly en stund så man fick busa lite med någon av tejerna i familjen :D

2009-11-08 @ 21:05:47
♥ Laleh Säger:

Så liten och oklok...skiner rakt egenom vare sig du vill eller inte

2009-11-10 @ 01:59:18
♥ Rebecca Säger:

Dålig uppdatering :(

2009-11-10 @ 14:29:03
URL: http://rebeccajohannessons.blogg.se/




Kom ihåg mig?








RSS 2.0