julshopping

Om en stund ska jag till läkarn och kolla upp 'kulan' som jag fått i ögonlocket. Den har varit där i tre-fyra månader och det är ingen vagel. Den har aldrig gjort ont, och jag är livrädd att jag fått cancer i ögat (om man kan ha det vet jag dock inte..) Hur som helst så ska jag kolla upp detta idag så vi får hoppas att jag överlever även denna buld.

Ikväll är det som jag tidigare nämnt Hemtexkväll. Jag har bjudit med mig svärmor så Andreas får stanna hemma! Jag har redan bestämt mig för att köpa nya gardiner till köket (visar bild efter julpyntet är klart) och eventullt lite mysiga kuddar till soffan nu i juletider.

För er andra shoppingsugna kan ni ta er bort till stick in på torslandatorg, som idag har 20-25% på utvalda varor. Jag hörde detta skvaller från Jennifer vars lillasyster jobbar där. Ska se om jag hinner ta mig dit en snabbis efter läkarbesöket!


Önskar er alla en fortsatt trevlig torsdag.
Kramar





Kom ihåg mig?








RSS 2.0