onsdag

Go' morron!

Upp och hoppa. Inget 'dra sig' imorse inte. Andreas åkte nyss till körskolan och Molly springer glatt omkring i sin gåstol. Snart ska vi äta lite frukost här hemma och sen är det nästan dags för mig och Molly att sätta oss på bussen och åka in till stan. Vi ska möta Andreas och gå runt i affärer en liten stund. Klockan fem ska vi träffa Andreas farmor och hela släkten. Hon gick i pension förra veckan, så vi ska fira henne lite, fast det vet hon såklart inte om ännu :)


Igår var Annelie här. Hon ringde vid ett och frågade om inte jag kunde göra iordning hennes hår. Jag hade inget planerat så det lär som en bra idé tyckte jag. Men så var jag tvungen att handla lite mjölk och bröd. När jag väl kom in på ica så kom jag på att jag såklart skulle ha en hel del mer saker. Det blev något av en storhandling. Väl hemma skulle vi äta och sen började jag till slut med håret. Slingor skulle dras vilket inte är något som är helt främmande för mig som har agerat hårfrisör för både mig själv och många andra tidigare. När jag dragit hår ur halva hättan såg vi dock att den glidit bak en hel del, så luggen tittade ut. Det var ju bara att dra ut hättan och börja om igen. Haha. Efter handling, matlagning så var vi nog inte klara förän kvart över åtta! Nu är hon iaf blond och det är ju huvudsaken! Efter allt fixande och trixande kunde jag inte somna, så jag låg och lyssnade på Andreas brutala snarkande och bläddrade i en tidning till klockan var ett! (inte irriterande)


Nej molly vill ha sin gröt och jag vill ha färsk barkis. Jag ger er kanske en update ikväll. Vi får se vad jag hinner med och hur sent det blir!´
Kram






Kom ihåg mig?








RSS 2.0