saturday nigth

Har ingen inspiration alls. Jag är trött, trött och åter trött!

Ikväll har jag lagat god mat. Det är så att under mina 'unga år' när jag spelade fotboll var vi ofta på läger. Lina och Emelies pappor agerade kockar och vid ett tillfälle gjorde dom otroligt goda enshiladas (ursäktar stavningen). Jag skulle ta mig ann utmaningen idag, jag visste dock inte vad som skulle vara i så jag improviserade som vanligt, paprika, chilli och vitlök som huvudsmak. Reslutatet blev otroligt gott och det var en vinnare hos både mig och Andreas.

Efter maten kom Mikael och Elin hit som vi inte träffat på säkert 2 månader. Vi spelade lite kort och åt lördagsmys och sen åkte dom hem ganska tidigt. Andreas ligger just nu på soffan och tittar på någon dokumentär om fotbollshulliganer i england, helt värdelöst. Jag är inte det minsta intresserad!

Detta kan ha varit det mest ointressanta inlägget jag någonsin skrivit, men jag har helt enkelt inte något bättre att komma med just nu!

Hoppas ni sover gott inatt, det ska jag göra!





Kom ihåg mig?








RSS 2.0