2892508 Andreas är på femkamp med jobbet s...

img_3609 (MMS)

2892508 Andreas är på femkamp med jobbet så jag är ensam hemma med barnen. Har precis städat för femhundraelfte gången idag, satt på tvätt och diskmaskin. Nu sitter jag i soffan tillsammans med molly och äter plockmat, jättemysigt! Jag är så stolt över min stora tjej idag. Hon har nämnligen gått på pottan idag, alldeles själv! Jag satt i vardagsrummet när hon fråga om hon fick ta en banan, då sa jag att hon fick en banan (till) om hon gick på pottan och kissa. Efter en stund ropade hon "mamma jag kunde!!!" samtidigt som pottan spelade en truddilutt! Jag är så stolt! Potträning är verkligen skitjobbigt och jag har säkert torkat 30 olyckor. Det kommer ju bli fler men nu har det iallafall skett framsteg! Nej, nu ska vi mysa här. Puss






Kom ihåg mig?








RSS 2.0