Jag har skaffat mig en ny hobby! Pyssla. J...

img_6367 (MMS)

Jag har skaffat mig en ny hobby! Pyssla. Jag skulle kunna sitta hela dagarna och fixa, oerhört mysigt tidsfördriv! Just nu är jag helt såld på att klä askar och lådor i fina papper och spetsband. Jag har gjort några stycken, vissa riktigt söta faktiskt! Jag har äntligen fått min iphone också, skojsigt må jag säga. Och det är det inte bara jag som tycker! Andreas som alltid säger att det är så jäääävla töntigt sitter gärna och spelar på kvällarna! Och molly tar den smyg hela tiden och när jag ska ta tillbaka den så säger hon "nej mamma den min"..... Vi får nog köpa en egen till henne nu när hon fyller två. Annars händer det inte mycke. Jag målar lite här hemma på kvällarna och hoppas att vardagsrummet och sovrummet blir klart innan mollys födelsedag. Det är skönt att sätta ett datum så man har något att sträva efter. Jo just det ja. Andreas kom hem igårkväll med en ny tatuering. Ett hjärta/spader med ett stort och ståtligt F i. Gud det är nog det finaste han någonsin gjort för mig! All kärlek till dig min bättre hälft <3 Nej nu måste jag fortsätta med städningen här medans kidsen sover. Hoppas ni får en mysig fredagskväll!






Kom ihåg mig?








RSS 2.0