ett litet tacktal

Ibland får man verkligen bekräftelse för sitt slitande. Jag måste verkligen tacka alla fina människor som jag träffade ute i lördags för era fina ord, vänner, bekanta och okända. Att höra att folk pratar gott om en, att man har ett bra rykte och att man är en förebild för unga värmer sååå i mitt hjärta! Jag känner inte att jag ska försöka leva upp till något exemplar, jag bara gör det som jag tycker är rätt och som är bäst för mina barn, mig själv och självklart Andreas.
Att unga tjejer (förlåt, kvinnor menar jag) är så positiva och faktiskt uppskattar det jag gör är väldigt vackert, speciellt när man får feedback för det. Idag har jag lite extra styrka och energi att ge, för jag vet att det inte bara är min familj som uppskattar det jag gör, utan även många andra som själva drömmer om ett liv som liknar mitt.

Tack tack tack, ni är fantastiska!



Min nya lyckolåt spelar jag idag för er!

♥ Finni - Elliotts morsa Säger:

Love to you too<3

2011-01-31 @ 20:38:28
URL: http://mammafinni.blogg.se/




Kom ihåg mig?








RSS 2.0