friday

Det blev en hel del shopping igår alltså. Hittade en fantastiskt söt tapet, vit med guldiga ballerinaskor på. 49kr rullen på rean- som klippt! Nu ska den bara sättas upp på väggen också, vilket är mammas jobb. Får se vilken dag hon har tid att hjälpa mig. Ska ta lite kort när allt är klart!
Fick även köpt nya vårjackor och kläder till barnen, skor till mig, lite toppar, smycken, fina skar till klädkammarn och annat skoj. När det var dags att åka hem fick jag ett sms från hm att mitt paket hade kommit, så jag passade på att hämta ut det. Massa nya fina sommarkläder! Andreas födelsedagspresent hade också kommit så jag hämta ut det med. När jag kom hem kunde jag såklart inte hålla mig, så han fick den med en gång. Så typiskt mig!

Imorse när vi vakna gick vi bort till Mysan och åt en god frukost. Därefter gick vi hem och barnen sov en stund. Jag var helt slut då jag var vaken med Texas inatt som inte ville sova. Det är nog första natten jag var vaken med honom och jag är helt slut. Då var jag ändå bara vaken i en timma... En eloge till er mammor som får vara vakna med era knyten om nätterna!
När kidsen vaknade gjorde vi ett röj här hemma och vid tre tiden kom Emma och Alexander hit (som förövrigt är sjukt bruna.) Dom har varit i Thailand i tre veckor och gottat sig och nu är dom äntligen hemma igen. Molly lös upp som en sol när hon såg att det var dom som var här, så roligt!
Andreas och Alexander är nere hos en kompis och spelar poker så jag emma och kidsen har haft det mysigt här hemma. Köttbullar, gräddsås och potatismos till middag kan ju inte gå fel! Att jag åt två portioner för mycket säger väl det mesta....
Nu har jag precis fått skrikpojken att somna. Lilla Texas går inte med på det här med att sluta amma.. Efter närmare två timmar fick jag honom tillslut att somna. Emma har jetlag så hon har sovit på soffan rätt länge hon med. Haha!


Nu ska jag gosa ner mig i soffan!
Ha en trevlig kväll :)






Kom ihåg mig?








RSS 2.0