god morgon

Barnen kvar mig sovmorgon idag. Klockan tjugo över åtta vaknade vi, helt utvilade fast ändå lite trötta. När jag reste mig upp så såg jag att det var bajsfläckar på lakanet. "Har jag skitit ner mig nu eller?" tänkte jag. Men så kom jag på att igårkväll när Texas skulle sova så hade han lagt ett riktigt lass, men han somnade så jag lät det vara kvar. (i r o n i för er som inte förstår det.)
Texas hade bajsat i sömnen. Han gör det ganska ofta faktiskt.. Det kanske är som när man var liten och drömde att man satt på toaletten och så vaknade man av att det blev helt varmt i sängen?
Hur som helst så satte jag ner kidsen i ett bad så dom fick leka av sig och bli rena. Nu har även jag duschat av mig, känns inte så mysigt att möjligtvis ha bajs på kroppen...
Frukosten står framdukad och det är dags att äta. Idag ska vi som sagt ner till backaplan med Veronica och Nikola. Det är fint väder ute och jag tror det blir en härlig dag. Ska dock åka buss in till stan med båda barnen för första gången tror jag.. Känns lite läskigt. Härromdagen var det en buss på öckeröleden som hade krockat och stog tvärs över hela vägen. Läskigt..


Nej mina vänner, dags att göra sig iordning. Trots att vi ska ta bussen först om två timmar så brukar jag ju inte vara jättesnabb.






Kom ihåg mig?








RSS 2.0