traaaalala

Det är så fantastiskt tråkigt med folk som inte har någon sorts begrepp på vad som är ironi och inte. Blir så trött!



Idag har vi haft en väldigt trevlig dag tillsammans med Therese och Matilda. Dom kom hit vid elva tiden och då åt vi lite lunsh. Sen tog vi på alla barnen kläder och promenerade bort till amhult där jag handlade lite skoj på Lindex. Förr tyckte jag att det var en riktig tant affär, men nu hittar jag alltid fina saker där. Lite mognare kläder tycker jag, trevligt! Sen gick vi bort till bushuset så barnen fick leka av sig. Väl inne på bushuset så upptäckte jag att det låg en schampoo flaska i mollys åkpåse som inte tillhörde oss. Ska ungen börja snatta redan? Nej skämt och sido, hon måste tagit den från en hylla i farten inne på Lindex och sen låg den bara kvar där. Ajdå! 
Molly var helt sjövild och åkte den typ 20meter långa rutchkanan själv hur många gånger som helst. Jag åkte med Texas en gång med det var inte speciellt uppskattat. Efteråt höll stackarn hårt i min tröja ända tills vi skulle gå hem.

Påväg hem gick vi självklart in på Lidex och lämnade tillbaka shampooflaskan. Jag skulle aldrig kunna behålla den även om det var ett misstag att det följde med ut obetald ur affären.


Nu har jag precis suttit här i -mitt rum- och plattat mitt hår i över en timma. Ett jäkla jobb men fett värt. Känner mig mycket fräshare än att ha en tråkig svintoknut...
Imorgon ska vi ner till backaplan med Veronica och Nikola. Jag ska kolla på ett par nya pjuks på DinSko, hoppas dom är lika fina i verkligheten som på bild!

På lördag ska jag hem till Belinda och Jennifer på lite tjejkväll. Det blir nog mysigt! Det är sällan man åker iväg själv och hinner sakna barnen. Dagarna hemma med barnen blir så mycket roligare om man någongång i månaden är med sina vänner ensam. Viktigt!


♥ Anonym Säger:

Vad menar du att folk inte fattar ironi?? Vore något intressantare blogg om du förklarar saker!!!!

2011-01-26 @ 21:11:16




Kom ihåg mig?








RSS 2.0